VRÁCENÍ A REKLAMACE
Ciao bella,
Stalo se ti, že ti nesedla velikost, nebo jednoduše nejsti s nákupem spokojena? Nic se neděje. Nabízíme samozřejmě možnost vrácení a reklamace zboží.
Vrácení zboží
Pokud se rozhodneš vrátit zakoupené zboží, máš na to právo do 14 dnů od jeho doručení. Pro vrácení zboží nás kontaktuj na e-mailové adrese hello@holymoly.cz. V e-mailu uveď své jméno, číslo objednávky, důvod vrácení a přilož vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Stejný formulář prosím nezapomeň přiložit také do balíčku. Produkt lze vrátit pouze v původním obalu, nenošený, nezašpiněný a nepoškozený. V opačném případě bude zaslán zpět na adresu bez možnosti vrácení peněz. Poštovné za vrácení balíčku je hrazeno kupujícím. Po překontrolování balíčku budou peníze vráceny do 14 dnů od doručení balíčku k nám. Při vrácení celé objednávky bude kupujícímu vrácena částka za zboží i poštovné za objednávku. Při vrácení pouze části zásilky, vracíme peníze pouze za zboží.
U spodního prádla je opravdu nutné dodržet hygienická opatření při zkoušení, tzn. prádlo se zkouší vždy na vlastní spodní prádlo, nikdy ne na holé tělo. Nejsou-li tyto hygienické podmínky dodrženy, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit, takže na to pozor.
Reklamace zboží
V případě, že si všimneš vad na zakoupeném zboží, prosím kontaktuj nás co nejdříve na e-mailové adrese hello@holymoly.cz. V e-mailu uveď své jméno, číslo objednávky, přilož fotografii vady a vyplněný formulář pro reklamaci. Stejný formulář prosím nezapomeň přiložit také do balíčku. Po obdržení tvého e-mailu se snažíme odpovědět co nejdříve a společně s tebou najít řešení. Náklady spojené s reklamací zboží hradí zákazník.
Doufáme, že je tento postup přehledný a jednoduchý. Pokud máš jakékoliv dotazy, neváhej nás kontaktovat.
FORMULÁŘE KE STAŽENÍ
Odstoupení od smlouvy
Reklamace
S láskou, zato bez velblouda,
Tým Holy Moly